Якщо ТВ не відображає контент::

Якщо додаток DS-GO Player встановлено безпосередньо на ТВ (Android), перевірте

  1. живлення ТВ
  2. підключення до інтернету на ТВ.
  3. додаток DS-GO Player має бути запущено.

Якщо додаток DS-GO Player встановлено на медіаплеєрі (Android), перевірте:

  1. HDMI-підключення медіаплеєра до ТВ.
  2. чи правильний HDMI-порт виставлено в налаштуваннях ТВ.
  3. підключення до інтернету на медіаплеєрі.
  4. додаток DS-GO Player має бути запущено.

Під час спроби опублікувати файл кнопка Publish не активна::
Якщо під час спроби опублікувати файл кнопка Publish не активна, перевірте, чи вказано тег і хоча б один день тижня (Data show) у властивостях показу файлу. Якщо день і тег вказано, але кнопка все одно не активна, переконайтеся, що вказаний тег дійсно використовується зоною шаблону пристрою.

Не відображається код реєстрації пристрою::
Якщо код реєстрації не відображається, перевірте підключення до Інтернету пристрою відтворення.

Недостатньо пам’яті пристрою для завантаження контенту::
Якщо в процесі публікації в статусі пристрою SYNC відображається space limit, це означає, що пристрою недостатньо пам’яті для завантаження цього обсягу контенту.
Варіант рішення 1 – зняти частину контенту з публікації (видалити теги).
Варіант рішення 2 – використовувати зовнішню пам’ять – sd-карту або USB-флешку (для плеєра на ОС Android). Під час під’єднання зовнішньої пам’яті плеєр самостійно завантажить весь опублікований на нього раніше контент і почне відтворення.

Пристрій не доступний (offline):
Статус offline у пристрою може бути в кількох випадках:
-Пристрій вимкнено;
-Програмний плеєр на пристрої не запущено або видалено;
-Відсутнє підключення до Інтернету;
-Блокування антивірусом;

Нерівномірне відтворення відео-контенту:
Причинами нерівномірного відтворення (пригальмовування, сповільнення, ривки, моргання) можуть слугувати недостатня потужність процесора, відео-чіпа або брак оперативної пам’яті пристрою відтворення.
Рішення:
- використовуйте контент із нижчою роздільною здатністю (1280×720 або нижче) і бітрейтом (оптимально 5-7 Мбіт/с, кодек H.264, profle: basic);
- використовуйте більш продуктивний пристрій відтворення (X96-MAX Plus або аналоги).

Некоректний час режиму сну:
Якщо час режиму сну пристрою відрізняється від зазначеного в його налаштуваннях, перевірте налаштування часового поясу.
Часовий пояс можна налаштувати в розділі Device / Settings. Необхідно вказувати часовий пояс того місця розташування, де використовується пристрій відтворення.

На TV-box не працює Wi-Fi:
Перевірте, чи не під’єднаний до TV-box Ethernet-кабель. Wi-Fi не активний, якщо в пристрій вставлено Ethernet-кабель.

Відео-контент відтворюється тільки в одній зоні шаблону:
Android – пристрої не підтримують відтворення двох паралельних відео-потоків. Використовуйте відео-контент тільки для однієї із зон. Windows-пристрої не мають обмежень на кількість потоків, крім ресурсних.

Чи можна змінювати ім’я тега?:
Так, можна. Зміна імені тега не вплине на опубліковані файли та налаштування пристроїв, просто замість старого імені відображатиметься нове.

Feedback

Was this helpful?

Yes No
You indicated this topic was not helpful to you ...
Could you please leave a comment telling us why? Thank you!
Thanks for your feedback.

Post your comment on this topic.

Post Comment