Якщо ТВ не відображає контент::
Якщо додаток DS-GO Player встановлено безпосередньо на ТВ (Android), перевірте
- живлення ТВ
- підключення до інтернету на ТВ.
- додаток DS-GO Player має бути запущено.
Якщо додаток DS-GO Player встановлено на медіаплеєрі (Android), перевірте:
- HDMI-підключення медіаплеєра до ТВ.
- чи правильний HDMI-порт виставлено в налаштуваннях ТВ.
- підключення до інтернету на медіаплеєрі.
- додаток DS-GO Player має бути запущено.
Під час спроби опублікувати файл кнопка Publish не активна::
Якщо під час спроби опублікувати файл кнопка Publish не активна, перевірте, чи вказано тег і хоча б один день тижня (Data show) у властивостях показу файлу. Якщо день і тег вказано, але кнопка все одно не активна, переконайтеся, що вказаний тег дійсно використовується зоною шаблону пристрою.
Не відображається код реєстрації пристрою::
Якщо код реєстрації не відображається, перевірте підключення до Інтернету пристрою відтворення.
Недостатньо пам’яті пристрою для завантаження контенту::
Якщо в процесі публікації в статусі пристрою SYNC відображається space limit, це означає, що пристрою недостатньо пам’яті для завантаження цього обсягу контенту.
Варіант рішення 1 – зняти частину контенту з публікації (видалити теги).
Варіант рішення 2 – використовувати зовнішню пам’ять – sd-карту або USB-флешку (для плеєра на ОС Android). Під час під’єднання зовнішньої пам’яті плеєр самостійно завантажить весь опублікований на нього раніше контент і почне відтворення.
Пристрій не доступний (offline):
Статус offline у пристрою може бути в кількох випадках:
-Пристрій вимкнено;
-Програмний плеєр на пристрої не запущено або видалено;
-Відсутнє підключення до Інтернету;
-Блокування антивірусом;
Нерівномірне відтворення відео-контенту:
Причинами нерівномірного відтворення (пригальмовування, сповільнення, ривки, моргання) можуть слугувати недостатня потужність процесора, відео-чіпа або брак оперативної пам’яті пристрою відтворення.
Рішення:
- використовуйте контент із нижчою роздільною здатністю (1280×720 або нижче) і бітрейтом (оптимально 5-7 Мбіт/с, кодек H.264, profle: basic);
- використовуйте більш продуктивний пристрій відтворення (X96-MAX Plus або аналоги).
Некоректний час режиму сну:
Якщо час режиму сну пристрою відрізняється від зазначеного в його налаштуваннях, перевірте налаштування часового поясу.
Часовий пояс можна налаштувати в розділі Device / Settings. Необхідно вказувати часовий пояс того місця розташування, де використовується пристрій відтворення.
На TV-box не працює Wi-Fi:
Перевірте, чи не під’єднаний до TV-box Ethernet-кабель. Wi-Fi не активний, якщо в пристрій вставлено Ethernet-кабель.
Відео-контент відтворюється тільки в одній зоні шаблону:
Android – пристрої не підтримують відтворення двох паралельних відео-потоків. Використовуйте відео-контент тільки для однієї із зон. Windows-пристрої не мають обмежень на кількість потоків, крім ресурсних.
Чи можна змінювати ім’я тега?:
Так, можна. Зміна імені тега не вплине на опубліковані файли та налаштування пристроїв, просто замість старого імені відображатиметься нове.
Post your comment on this topic.