Ви можете отримувати сповіщення про те, що на ваших пристроях може бути застарілий контент або ваш пристрій недоступний серверу DS-GO.
Сповіщення формуються у вигляді звіту, який автоматично відправляється на вашу вказану електронну пошту. Звіт формується та відправляється через вказаний вами інтервал. Звіт міститиме дані про:
- пристрої, які на момент формування звіту не змогли виконати публікацію через те, що вони були недоступні (статус offline);
- пристрої, в сховищі яких недостатньо місця для публікації контенту (space limit).
- пристрої, у яких було перевищено часовий ліміт публікації.
- пристрої, які мають статус offline більше 5, 30 хвилин, 1, 2, 3, 6, 12 та 24 годин.
Щоб отримувати сповіщення про пристрої, на які не вдалося виконати публікацію через те, що пристрій був недоступний (статус ofline), – виберіть Yes у рядку unavailable for publication.
Щоб отримувати сповіщення про пристрої, які не вдалося виконати публікацію через те, що в сховищі недостатньо місця (space limit), – виберіть Yes у рядку limit space for publication
.
Щоб отримувати сповіщення про пристрої, у яких перевищено час публікації – оберіть Yes у рядку publication time over і вкажіть значення ліміту.
Наприклад, якщо ви впевнені, що інтернет-з’єднання вашого пристрою стабільне, а швидкість вашого інтернет-з’єднання не менше 5 Мбіт – встановіть мінімальне значення – 30 хвилин. Цього часу зазвичай більш ніж достатньо для публікації 500Mb контенту. Якщо протягом цього часу публікація не буде завершена, наприклад через те, що зв’язок з пристроєм був нестабільний – публікація потрапить у сповіщення.
Щоб отримувати сповіщення про пристрої, які недоступні (статус offline) – оберіть*Yes* у рядку device is unavailable for more than a day.
У вікні електронної пошти вкажіть адресу електронної пошти, на яку слід відправляти звіт. Якщо необхідно вказати кілька одержувачів, використовуйте ;
У рядку Include a report every, оберіть часовий інтервал, по закінченню якого дане устройство буде включатися у звіт.
У звіт включаються сповіщення про всі пристрої. Встановлений інтервал визначає, з якою періодичністю буде включатися у звіт дане устройство. У звіті може міститися наступна інформація:
- Comment – текст, зазначений у коментарі пристрою.
- Failed publication – опис проблеми:
- Device unavailable – пристрій був недоступний на момент публікації або недоступний протягом 5 днів (перевірте, чи увімкнено пристрій відтворення, чи запущено на ньому плеєр DS-GO Player, наявність підключення до інтернету на пристрої).
- Space limit – контент не опубліковано через брак сховища на пристрої (збільште розмір сховища, під’єднавши карту пам’яті більшого обсягу).
- Tme-out – перевищено вказаний вами для цього пристрою ліміт часу на здійснення публікації (найімовірніше, ваш файл занадто великий, тому варто зачекати завершення публікації).
- Device unavailable for more than a day – пристрій не підключався до сервера DS-GO.PRO. last connection :####-##-## – дата і час, коли цей пристрій востаннє підключався (перевірте, чи увімкнений пристрій відтворення, чи запущено на ньому плеєр DS-GO.Player, наявність підключення до інтернету на пристрої).
- Time – відображається час останньої операції з пристроєм на момент формування звіту.
- ID – ID пристрою. Використовуйте його для пошуку пристрою в розділі Device особистого кабінету.
- UID – ID пристрою. Використовуйте його для пошуку пристрою в розділі Device особистого кабінету.
- Model – назва моделі пристрою на якому встановлено плеєр DS-GO.Player.
- IPs – IP адреса пристрою, на якому встановлено плеєр DS-GO.Player.
Post your comment on this topic.